V današnjem času, ko je možnost dostopanja do spleta že skoraj povsod in ga skoraj že vsak človek uporablja, so se tržniki morali temu kaj hitro prilagoditi. Tako so preselili večino svojega oglaševanja na splet in je danes že čisto poplavljen z raznimi oglaševalskimi stvarmi. Nekatere ljudi to zelo moti, drugim pa je celo zaželeno.

Namreč veliko spletnih strani je danes postavljenih tako, da je vsaj en oglas pripet na njo. Oglasi pa niso katerikoli ampak so po navadi takšni, da se navezujejo na naše prejšnje brskanje. Torej, če na primer iščemo kakšne kopalke, pa niti nismo še prepričani ali bi kupili ali ne, to brskanje preložimo na naslednji dan, ko bomo malce bolj premislili o tem. Med tem časom pa za sprostitev obiščemo na primer Facebook. Poleg ostalih vsebin, ki jih na spletni strani delijo naši prijatelji, vidimo tudi oglasna sporočila, bodisi v obliki slike bodisi v obliki videa. Po navadi so ta sporočila različna in se s časom menjavajo. Vendar pa, ker smo pred kratkim brskali za kopalkami, vidimo tokrat v oglasnih sporočilih ravno iste kopalke kot smo si jih pred kratkim ogledovali in pa še kakšne druge, ki bi bile za nas zanimive. To zna biti za nekatere nadležno, medtem ko drugim pomaga pospešiti odločitev o nakupu.

Veliko spletnih oglasnih sporočil ima povezavo do njihove spletne trgovine. V večini primerov je to kakšna spletna trgovina z oblačili, predvsem, če po tem spletu zelo veliko brska kakšno dekle. V kolikor so oglasi za nas zanimivi, nam lahko to precej prihrani čas, saj nam ni potrebno samostojno brskati za te stvari, saj se nam pojavijo kar same na našem »pladnju«. Včasih pa nas takšni oglasi zvabijo v ogled ponudbe ali pa celo v sam nakup, pa četudi prej niti nismo o tem razmišljali.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *