Internet je dandanes globalni trg in prepoznavnost in dostopnost na spletu, je postala eden izmed najbolj pomembnih dejavnikov ne le za podjetja, ki se ukvarjajo s prodajo prek spleta, ampak tudi za podjetja, ki poslujejo izključno preko fizičnih poslovalnic. Na splet ne bi smeli gledati le kot ne enega izmed medijev, ampak kot poslovno, družbeno in tržno okolje, na katerem se združuje množica aktivnih uporabnikov in potencialnih kupcev. Zato je splet eno izmed najbolj učinkovitih promocijskih orodij, ki ga mora znati uporabljati in izkoristiti vsako podjetje. Prvi korak k temu je seveda učinkovita in pregledna spletna stran, tej pa sledi spletna promocija, katere glavni namen je izboljšati oziroma povečati prepoznavnost in obisk spletne strani in posledično prodajo ter dobiček. Načinov spletnega promoviranja je več, eden izmed boljših načinov oglaševanja na spletu pa je Google Adwords.

V tem primeru se oglasi prikazujejo točno določeni ciljni skupini kupcev oziroma tistim, ki jih vaš produkt ali storitev zanima. Za vse tiste, ki jih zanima promocija na dolgi rok, je najboljša izbira optimizacija za spletne iskalnike, ki se je v preteklosti izkazala za precej uspešno, obenem pa je tudi cenovno ugodna. Najbolj priljubljena spletna promocija so že nekaj časa družbena omrežja, kot je Facebook. Ko ste enkrat ustvarili Facebook profil vašega podjetja, lahko pričnete z oglaševanjem, veliko podjetij pa uporablja tudi Instagram, Twitter in Google +.  A dejstvo je, da je v Sloveniji daleč najbolj priljubljeno družbeno omrežje in posledično tudi najbolj učinkovito, prav Facebook. Za boljšo prepoznavnost spletne strani, jo lahko vpišete v različne spletne imenike in baze, za tedensko oziroma mesečno obveščanje svojih strank o novostih, promocijah in akcijah pa uporabite email marketing. Ko boste enkrat zgradili bazo e-naslovov s pomočjo nagradnih iger, promocij in možnosti prijave na e-novice, lahko s pošiljanjem kvalitetnih e-novic povečate prodajo in obisk spletne strani. Z email marketingom lahko targetirate tudi točno določeno ciljno skupino prejemnikov in kasneje analizirate njihov odziv ter kako bi newsletter lahko še dodatno izboljšali.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *